Hobby & Fritid

Fru Jannike

The body shop shopping!
Idag tog vi oss en sväng om till Väla för att för tredje gången försöka komma på vad vi skulle handla som bröllopspresent av presentkortet vi fick av min farmor. 
Och äntligen hade Pontus kommit på något lite finare han ville ha.. 
Glas från serien Bodum.. alltså kaffeglas som inte blir varma att hålla i. 
Där är på nått sätt dubbelglas så att värmen håller sig inne, och kaffet svalnar inte lika fort.. 
Plus att det var gott att dricka ur. 

Jag var först sugen på en ljuslykta ur Orrefors serien.. en jätte fin guldig döskalle. 
Men det blev istället 4 st kaffeglas.. 
Såna syra grejer köper vi aldrig än års, så det är kul att kunna unna sig nått fint för år har man fått i bröllopspresent. 
Plus att det är något man kan ha nytta av väldigt länge. 😍

Sen valde vi vars någonting för resten, och då valde jag att köpa lite lyxigare krämer från the body shop
100 % veganskt, ikke djurtestat och bättre för huden, dessutom luktar den SÅ GOTT!!. Såna dyra lyxiga produkter har jag aldrig ägt förr.. haha 😂
Jag köper alltid det billigaste i vanliga fall.. ^^

Ville även testa denna.. 
Som ochså luktade såå galet gott!! 

Så jag är nöjd! 

Dock ångrar jag lite att vi inte köpte en ljuslykta med.. men det får jag köpa i framtiden istället. :) 

I eftermiddag var jag i stället o red.. 
Vilket inte gick alls bra. Jag va inte alls nöjd efter o kände mig såå osynkad med Donnan. 
Men man får känna sig dålig, besviken o kass. Sen är det bara att "suck it up" och ta nya tag nästa gång.

Nu tittar vi finalen i kockarna kamp o är trötta.  ❤