Hobby & Fritid

Fru Jannike

Höstbilder, höstpyssel och höstkalas.

Tjosan! Helgen över, flera härliga dagar med familjen, men nu är en ny vecka på G. ♥️

Igår började vi förmiddagen med att åka till Leos Leksand där Millan skulle på kalas. 

Och undertiden där fick jag lite mammatid.. helt för mig själv. För första gången lunchade jag HELT ENSAM på ikea. ^^ 

Känslan va faktiskt otroligt konstig.. att inte ha nån att vila ögonen på. Inget att prata med o fokusera på..  
Så vart gör man då av blicken för att slippa möta ändras? Haha. 
Jag startade Jocke & Jonna på telefonen ochså för att ha något att fokusera på. 

Senare på kvällen tog jag, Millan och hundarna först en promenad i klockarebacken.



Och där efter en fotosession på ängen bredvid vårt hus. 
Jag var supersugen på att få till lite höstiga bilder på min älskade tös. 
Och visst fick jag det.  Jätte fina.. 😍 kanske inte super proffsiga men känslan finns där. 

Här är först några jag hunnit redigera lite. ♥️




Och jag fick äntligen tagit några ringbilder på våra fantastiska gifteringar som inte blivit förevigade än. 
Nu är dom dock redan slitna, men ändå lika betydelsefulla. ♥️


Och såklart kunde jag ju inte redigera alla.. Eller jag hann i alla fall inte det. Så här är några oredigerade bilder som ändå blev väldigt mysiga! 





Och kvällen avslutades med pyssel som Millan lärt sig i skolan. Att göra vargar av löv.. vilket det kommer en video på i veckan! 
Håll utkik! 😍


Oj så mkt bilder det blev idag! 
Men det är väll härligt..  med bilder? 😍

Godkväll till er alla! ♥️

#1 - Anonym

Jättefina. Vackraste Millan. ❤❤❤

Svar: ♥️♥️♥️
Fru Jannike

#2 - anneli

Wow vilka underbara bilder. Och pysslandet verkar inte helt fel. Älskar att pyssla!

Svar: Tack! 😍 visst är det härligt att pyssla!
Fru Jannike