Hobby & Fritid

Fru Jannike

Smink, smittor och youtubevideos.
Ojdå.. där flög några dagar förbi medans jag har varit sjuk. 
Ja den där hemska otrevliga smittan nådde mig tillsist.. magsjuka. USCH!! Säger jag bara..  
detta var dock något annorlunda mot vanligtvis..  något mer likt min ibs men ändå värre. 
Ingen har hittills fått smittan, så jag vet inte vad det kan ha varit. Men jobbigt vart de i alla fall.. 

Först idag har jag kunnat äta bättre, men ändå har jag fortfarande dålig aptit. 

Därför orkade jag i alla fall inte uppdatera bloggen, men NU.. minsann är orken tillbaka! 

I förrgår innan jag blev sjuk hann jag redigera min alldeles första sminkvideo. 
Kolla gärna.. 😍 Glöm då inte ge en tumme upp både på Youtube och här i bloggen. 😘


Jag tycker om det här sättet att sminka.. :) 
Man kan byta färg hur som helst, bara man håller basen mörkt mot ljust. 



Här kommer även mitt favorit smink.. 
Min favorit tusch som ger min sminkning det där lilla extra! 

Som sagt! Vill ni se hur jag gjorde.. 
KOLLA VIDEON! 😍 TRYCK HÄR!

Idag orkade jag äntligen gå en sväng i den åter igen så otroligt vackra hösten! 
Dessa färger, känslan, ljudet av löven som faller mot marken. 
Alltså harre vad jag njuter. Helt fantastiskt! 

Jag har ochså redigerat och laddat upp dagens video. En riktigt mysig höstig video med både värme, kärlek, känsla men ochså skratt och roliga grejer. Kolla gärna den med.. 
Tycker ni ochså om hösten så mkt som vi? 
I vanliga fall är ju hösten så otroligt grå och tråkig..  men nu, är den allt annat än det. 
Så fin och färgglad! Äntligen.. 😍

Glöm nu för tusan inte att gå ut o njuta när man väl kan. 

Kram till er alla! ♥️
#1 - Anonym

Kryapådigkramar. ❤❤

Svar: kram ♥️
Fru Jannike