Hobby & Fritid

Fru Jannike

Bebismage och gravid v för vecka.
Nu finns min första gravid vecka för vecka video på Youtube!! 
Och även att man mest pratar i dessa videos så är det så himla roligt att spela in.. 

Dessutom är det helt ovärderliga minnen för livet. Jag e så tacksam för att jag lärt mig att göra videos, och att jag har så mkt tid till det. 

Tänk när Millan är vuxen, o kanske själv har barn. Då kan dom tillsammans titta på både henne som barn, och oss som unga. 
Helt jäkla fantastiskt!! 

Idag ska jag städa..  men efter en riktigt hemskt natt är jag såå sjukt jäkla trött. 
Jag har vaknat säkert 20 gånger.. av både drömmar, smärta och toabesök. 
Hemskt!! 
Så idag orkade jag inte följa Millan till skolan. Utan jag körde henne istället..  och nu har jag suttit en halvtimme i soffan o slöat.  
Men måste komma igång strax innan jag blir allt för slö.. ^^ 

På måndag har vi första visningen på huset. Och hittills har det inte gått jätte bra med intressenter.. 
Dock är det en svår tid att sälja hus nu. Me. Vi får hålla tummarna för att dom få som vill kolla kanske ochså bli upp över öronen köra i huset. Det hade vatt så underbart om allt gick smidigt för oss..  ♥️

Så i helgen ska det städas, tvättas fönster och fixas i trädgården. 
Redan idag ska jag börja bära bort lövhögar om jag orkar. 
Först o främst måste jag städa..  dammsuga och vika undan rentvätt.. men efter det kanske jag får tummen loss att gå ut. 

 Här är lilla magen i gravid v 14. 
Tänk att jag redan är i v 14.  Tiden går så fort.. trots att den ochså går sakta eftersom vi längtar efter det stora ul så vi kan få veta könet på vår lilla bebis. 

Sen ska jag börja shoppa loss.. Haha. Jag e såå shoppingsugen. 😍😍

Kram till er.