Hobby & Fritid

Fru Jannike

Gravid vecka 33, men jag målar ändå.

Igår flöt jag in i gravid vecka 33.. alltså tänk!? 
Vecka 33.. det är helt galet vad tiden går fort. 
Trots att det känns som det är en evighet kvar till vecka 40, så vet jag att tiden kommer gå fort. 
Jag längtar jätte mkt.. efter att få träffa vår lilla lillasyster.
 Vem är hon? Hur ser hon ut?
Vem är det vi ska dela våra år med resten av livet? 

Tänk att denna lilla människa som finns i min mage ska vi uppfostra, älska och ge en framtid. 
Det är så fint att tänka på..  samtidigt skrämmande. Det va ju mer än 7 år sen vi sist hade en liten bebis. 
Men vi klarar det..  mkt bättre än sist! Det är jag helt säker på.. ♥️

Igår kom en ny GRAVID video upp på kanalen! Lyssna och kolla gärna.. :) 

Jag är gravid.. som många andra. Men jag känner ändå att jag haft tur..  
Jag mår så himla bra.. foglossningen har varit hanterbar och jag klarar det mesta i vardagen precis som innan graviditeten. 
Dock är värmen väldigt jobbig nu.. jag är känslig i vanliga fall med, men nu är det mkt värre. 
Igår var det olidligt.. i förrgår med. 
Idag är det svalare och det är faktiskt riktigt skönt. Haha. 

För på en av dom närmaste dagarna målade jag ändå.. jag målade huset för fullt i flera timmar. Så nu är det inte mkt kvar innan hela huset är klart.. 

Jag är så tacksam över att jag verkligen klarar det än. Annars hade graviditeten säkert varit betydligt svårare för mig att tackla.. 
Nr. Jag har ochså kämpat för att orka.. och det har gjort susen. 
Yoga, styrketräning och ridning samt promenader! Nyttig mat och sömn.. 
Nyckeln till allt! ♥️





Visst blev det en härlig färg? :) 

Igår fanns inte mkt annat att göra i värmen förutom att svalka oss, och det gjorde vi minsann. 
Även hunden älskade Millans lilla pool vi var o köpte.. haha. 😅


Såhär har jag svalkat mig innan dess. Haha 

Vill ni se vloggen från när vi målade så finns den här.. ♥️